Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Var och käkade med Alexander och Nathalie idag på Wikman's. Var väll egentligen tänkt först att vi skulle käka på Mat & Kak men de var så nära stängningsdags så vi begav oss till Hamncafét istället. Där träffade vi söta rara Emma så vi blev ståendes ett tag. När vi väl skulle käka bestämde vi oss ändå för att gå upp till Wikman's. Även dem hade hunnit närma sig stängningsdags men det struntade vi i och beställde in våra tacotallrikar och sallader. Älskar verkligen deras plocksallad!

Natta och Alex var duktiga och begav sig till Gånsta för att springa efteråt. Inte jag, haha. Men jag däremot cyklade hem och gick en promenad med Mamma och Molle. Eller ja, jag rullade fram för jag var iförd ett par inlines. Det gäller ju att börja träna! Efter halva biten skiljdes mamma och jag åt så jag kunde åka lite fortare och mer intensivare. Herre min jesus vad jobbigt det var. Inte så konstigt med tanke på att det var grymt länge sen jag åkte!

Känner mig nöjd med dagen. Hade en kul dag på jobbet och en händelserik eftermiddag :)

Juste när jag cyklade hem från stan så såg jag en kille som hade cyklat omkull och brutit benet. Stackarn. Det var redan massa folk där så jag stannade aldrig för att fråga om jag kunde hjälpa till med något. Hoppas grabben inte hade alltför ont!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Good girl

Man får snygg rumpa av inlines! Det gillar vi ;)

Postat av: Rally ;)

ey jag har sprungit i gånsta 5 dar i rad! heja mig :D

2009-06-20 @ 17:05:34
URL: http://edenvin.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback