Znark

Dagens planer består inte så mycket mer än av att försöka hålla mig vaken på jobbet och att överleva. Jag har i och för sig lite småplaner att kanske försöka ta mig till Uppsala direkt efter jobbet, men vi får se hur jag känner i eftermiddag. Idag är ju bäst dagen känns det som. Bara det inte blir för mycket övertid och sen måste jag hör med pappa så han inte behöver bilen till något.

Btw så såg jag första och andra avsnittet av OC igår, verkar riktigt bra faktiskt! :) Ni tycker väll att jag är konstigt som inte har i tittat på det tidigare :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra

eh, JA du är konstig. Till och med jag som aldrig tittar på TV har sett OC!

Postat av: Alx

Japp! Mamma och jag brukar hjälpa till där lite då och då på helgerna. Är jobbigt när man hittar en underbar liten hårboll som man vill ta med hem :P

2009-06-15 @ 21:54:51
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback