<3

I fredags förljde jag med Cissi och Kim till restaurangen Lingon där Kim jobbar. De hade nyrenoverat och grejat så det var som invigningsfest (?) där. Hur som helst var det jättetrevligt med jättemycket goda snittar, champange och drinkar. Favoritsnitten blev kräftcheesecake :D Jag som inte ens gillar skaldjur, haha. Jättemysigt att träffa Cissi igen, det kändes som om det var år sen vi träffades!

Gårdagen tillbringade jag med mig magsjuka pojkvän. Inte det bästa man kan göra kanske men det var ju faktiskt hans födelsedag!! :D Grattis igen älskling!

Idag blir det byggteknikplugg på geo. Tänkte ta med mig en matlåda så jag inte åker hem på grund av hunger :P

Är värsta stressad av mig men tror det lägger sig sen när man känner att grupparbetet är helt klart. Redovisat och helt ur ens fokusområde, Fick även lite panik när jag insåg att mekaniktentan var en onsdag och inte en fredag som jag tänkt. Fuck.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack för igår och tack för presenten! <3

2009-03-08 @ 16:17:45
Postat av: sandra

har du lyckats klara dig från magsjukan då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback