Geo geo geo geo geo geo geo geo

Igår satt vi på Geo till efter tio. Får se hur länge vi får se insidan av Geos lokaler idag. Byggtekniktenta på fredag och mekanik på onsdagen efter det. Efter byggtentan har jag fyra dagar på mig att plugga in mekaniken, borde gå. Jag har ju räknar mycket men det är fortfarande cirka 60 tal som jag vill gå igenom.

Mitt dilemma just nu är att min storebror fyller år imorgon så det var tänkt att vi skulle fira honom på söndag. Söndagen känns dock lite stressig och viktig då vi säkert kommer tillbringa den vackra söndagen inne på Geo. Jag ringde mamma och försökte byta till fredagen eller lördagen. Lördagen skulle passa mycket bättre för det är säkert inte lika många som är på på att sitta på Geo då. Kanske lite trötta och slitna sen dagen innan?

Jag får se hur jag gör, hur som helst vill jag fira min bror :) Presentköpet får jag försöka hinna med efter byggtentan på fredag!

Nu blir det frukost, sen ica och efter det Geo igen.

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback