Rutigt, randigt eller helvitt?

Vaknade prick halv sju imorse men beslutade mig för att somna om då jag faktiskt vaknade en timme före alarmet. Nästa gång jag vaknade var jag sjukt mycket tröttare, varför är det alltid så? En timmes mer sömn borde ju leda till mer pigghet?

Till frukost blev det fryst mango, vaniljyoghurt och risenta plockmüsli. Hur gott som helst :)

Idag är det kursstart för Hydraulik för byggare och jag vet inte om jag ska ta med mig rutigt, randigt eller helvitt block. Knepigt!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag sitter också funderar på det... Hmmm... har mest randiga till övers men det ska ju egentligen inte motivera valet.. Hmmm...

Postat av: Raaally!

Det där med sömnen ska väl du som ingenjör veta! ;))

2009-03-25 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback