Tentatjock

Efter de har tentaveckorna har jag lagt på mig och gått och blivit rejält mysmullig. Brukar inte må dåligt av att se min spegelbild men nu är tyvärr så fallet.

Jag vet inte, det hela kanske förstärks av att jag skippat och tränat under tentaveckorna. Om jag hade ätit massa godis och sen även tränat så hade det säket varit bra men nu har jag bara frossat och inte gjort av med något alls.

Får bli någon slags diet några veckor fram över efter tentan, just för att komma i balans igen.

Snart blir det ångan och mekanikfrågestund och sen antar jag att folket beger sig mot geo för fortsatta studier. Jag är förberedd den här gången med två matlådor, varav en jag lagade till klockan ett inatt :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Asbra matlagningstid runt 1 tycker jag! :) Träna imorrn kanske? 16.30 power step. Jag tror det är bra att äta upp sig lite nu inför hårdare tider! :D Idag underpresterade vi en aning dock tycker jag... En semla och en halv brownie... Får kämpa på bättre imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback