God morgon!

Idag är det skolan som gäller mellan 10ak och 16. En lång dag skulle jag vilja kalla det :P Efter skolan hoppas jag på tentaplugg på geo med rallt och anki.

Förut gillade jag inte att plugga i grupp så mycket, men nu har det liksom blivit ett måste för mig :) Förut på typ gymnasiet var det ju lättare så då klarade man det utmärkt själv, nu är det lika bra och slå ihop sina kloka huvuden och lösa grejerna tillsammans. Dessutom är det sjukt mycket roligare att sitta tillsammans ;D

Frukost nu! Tänkte försöka hinna med det idag :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja säger det samma Mandy! ^^ Jag kan typ inte plugga själv längre. Man typ ruttnar ihop och får cellskräck i sin kropp nästan! Ses snart! Puss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback