God morgon!

Känner mig typ bakfull idag... kan det vara chipsen och godiset jag åt igår som spökar? Maybe.

Gjorde typ inget alls igår, glodde lite på Greys och gottade mig i onyttigheter. Det enda "produktiva" jag gjorde under kvällen var väll att gå på skruvtjuvarjakt med Rally. Det enda jag behövde var en liten jäklarns mutter och det fann vi med detsamma.

Cykeln är förövrigt helt klar nu :) Det enda som ska dit är två däck som är på punkteringslagning hos min far i Enköping. På måndag får jag cykla på min pimpcykel! :D Vågar jag det? Haha

Idag blir det plugg hos Annika. Hoppas även på att vi spenderar lite tid utomhus också. Kanske ta en filt och plugga lite utomhus? :)

Igår när Annika och jag gick hem från vår solning så såg vi den här liraren ligga och sova vid Ica. Jag vet inte om det var ett fyllo eller en riktigt trött Ica-arbetare. Hur som helst så såg det soft ut ^^

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback