Jag älskar tentatider!

Här kommer lite bilder från de senaste pluggdagarna :)

Måndag 25/5

Glassigt i solen med det röda campingbordet :) Perfekt!

Snygging ett och snygging två!

Vi ville ta lite glassiga hoppkort men som ni ser gick det inte så bra. Annika ser ut som hon precis ska sätta sig ner på en toalett och jag är ungefär en centimeter upp i luften, haha.

Otajmat!

Ganska bra förutom att Ankan lyckas med att hålla för fingret lite :P

Tror Rally är bäst på att ta bilder och Ankan och jag är bäst på att hoppa :)

En fin gruppbild :)

Vi var ute en timme kanske och jag lyckades bärnna låret som fan!

Tisdag 26/5

Annika köpte ett fint stort och kladdigt bakverk. Jag utmanade henne med att om hon åt hela bakverket utan sked så skulle jag bjuda henne på ett bakverk nästkommande dag :)

Hon lyckades :)

Torsdag 28/5

Fältmätning ute i regnet gör inte direkt så att håret ser glatt ut! :(

Arto var lika speedad och galen som vanligt :)

Tro, hopp och kärlek

En kille i klassen visade sin pyttelilla lilltå :) Gissa vem?

Åkte till Knivsta på lunchen och åt mat frånMojjen. Här ser vi Artos Subaro Seat :D

Tog med maten hem till Arto. hade turen och fick se ett litet sött rådjur!

Efter Knivsta blev det Geo igen. Ola missbrukade pistagenötter!
Det påstods att Arto hade ollat kaffemyuggens kant så stackars Rally fick göra ett hål på mitten av muggen och suga ut kaffet.

Mitt i allt plugg blev det lite pardans. Den här bilden ska jag spara i min mapp "manskärlek i bygg".

Julia ritade drakar som parade sig... :P

Annika vill alltid spela lite piano innan man lämnar geo och Julia var inte sen med att hänka på :)

Fredag 29/5

Shopping på Clas Ohlson. Muggar och tallrikar till nya lägenheten :D


Blev sallad till lunch! Först hade jag ingen dressing för restaurangen glömde att lägga ner den i påsen. Som tur var så har jag en underbar vän som heter Annika, som tyckte att det var helt förfärligt att jag inte hade någon dressing, så hon sprang iväg och fixade en ny :) Strax efter att jag fått min dressing tippar jag ut halva salladen, typiskt  mig >_<

Plugg i solen på Ångan efter besöket på stan. Rally njöt i solen av att dricka någon slags proteinberikad drink.

Julia var också med...

... och jag med!

Ankan var ju såklart också med! GRUPBILD! :D

Våpra nya vattenflaskor gjorde sig väldigt fina i solen :)

Snygg-rickard i gräset ;)

På väg hem till mig igen så köpte vi kina/thai-mat som vi avnjöt på en härlig sten någonstans i Flogstas mystiska områden.

Parkerade cyklarna på det härliga sommarviset. Inte ankan förstårs, men hon slår ju på miniräknaren som en kärring också ;D

Myyyyys!

Lördag 30/5

Mitt VIP-band sen Birdie...

... bestämde jag mig för att ta bort! Grattis till vinsten Rally!

När jag skulle cykla till flyttkarnevalen insåg jag till min förtvivlan att någon hade snott mina toffsar :(

Efter flyttningen blev det mys på taket!

Mysmysmysmysmys!

Söndag 31/5

Annika piercade sig! Underbar!
Vi hade turen att få med oss hetingarna Julia och Arto! :D
Min solstråle!

En färgglad prick i sommarvädret! :D

Därefter blev det grillning i det fina vädret. Annika och jag investerade i en fräsch grill :D

Hydrauliktenta imorgon!!! :|
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Sova nu så jag orkar upp!
Btw, imorgon blir Ankan och jag sambos! :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

Kul :D

Postat av: Ankan

Mycket bra inlägg Mandy! Hahahaha! Helt underbart faktiskt! :D

2009-06-02 @ 01:30:06
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback