LokalLös

Idag har vi fältmätningen i lokalen "LokalLös". Ingen vet vart vi ska vra så jag tippar på att det blir häng utanför geo tills någon kommer fram till något. Synd att det inte är soligt för då hade det kunna bli riktigt nice :D

Igår var jag till Heimstadens kontor och klagade på klagolappen jag hade fått från Heimstaden. Tydligen brukar jag spela musik jättehögt med riktigt mycket bas och dessutom ha dörren öppen. Jag stör andras studiero och kanske inte är medveten om att min bas hörs tydligt. Haha, det stämmer inte alls. Jag brukar typ sitta och fisspela lite från min bärbara och jag låser alltid om mig direkt när jag kommer hem. Hon på kontoret verkade lita på mig i alla fall :)

Tandborstning nu och sen dra lite tidigare till skola för att försöka hitta fram till lokalen "LokalLös" >_<

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, vilken chock jag fick när jag klickade in mig här igen! du som varit inaktiv så länge och nu typ 20 nya inlägg bara sådär :D haha. kul kul. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback