Första advent

Helt sjukt, redan första advent! Riktigt mysigt men samtidigt smyger sig tentapanik in i kropp och själ. Riktigt jobbiga kurser just nu och jag tror inte det kommer att gå bra! (grrr)

Men över till något roligare! :) Annikas föräldrar är här just nu! Kom igår och övernattade till idag så igår var vi till IKEA och sen Tzatziki på kvällen :) Köpte en även glass vi skulle mumsa i oss på kvällen men det blidde faktiskt inte av.

Idag kommer min mamma på besök för lite julmarknad och lite julkappsshopping. När hon ända tar bilen hit så ska hon även ta med brors nattduksbord som jag fick. Grymt bra med lite extra förvaring för just nu har jag ju bara en pall vid sängen. I och för sig fungerar det bra men är ju nice med lite lådor som man t.ex kan förvara skolböckerna som används för tillfället.

I fredags åkte både stjärna och ljusslinga upp. Riktigt mysigt! Dock så vet jag inte hur jag ska göra med julpynt i år, har ju så himla mycket rosa i rummet så det är liksom lite svårt att matcha in något rött :P Men någonting ska jag väll få till :)


Mobilbild.

Mobilbild, suddig.

Sen när mörkret kryper på så lyser den här ljusslingan från IKEA superfint! :)

Nu ska jag äta frulle, Mamma är ju här om trettio!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, va fint och mysigt ni har det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback