Har jag sagt att jag har världens bästa sambo/kombo?

Beviset kan ni se här!

Ovetandes om att det var min namnsdag imorse så gick jag upp för att duscha då jag hör Ankan ropa (och samtidigt hemlighetshålla något) "Nej! Gå och lägg dig igen! Bara fem minuter!". Jag fattade inte någonting och förklarade att jag faktiskt skulle duscha. När jag kommer ut från duschen och ska äta frukost så möts jag av nybakade scones, den underbara filmen och ett paket! GISSA OM JAG BLEV GLAD!

I paketet låg det en mobil :D En Sony Ericsson d1ih med rosatand, precis i min smak! Dock är batteriet slut och jag har ingen laddare, skitmysko att man inte fick det till :) Men jag ska höra med stället Annika köpte den ifrån och fråga om man kanske kan köpa en sladd vid sidan av.

Har ju saknat en fin mobil sen jag tappade min på militärpubrundan och volá nu har jag en!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill också bli uppvaktad så där

2009-10-27 @ 15:45:13
Postat av: Ankan

^^ Du är för go Mandy! Klart du blir uppvaktad när du är bäääst!!

Postat av: Ankan

Blogga blogga blooooogga!!!

2009-11-01 @ 23:14:56
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback