Billig matshopping

Storshoppade på väst igår och fyndade en hel del :) Matlagningsgrädde för tre kronor, som visserligen går ut imorgon men det går ju alltid att frysa in (enligt Annika). Blev även en god juice från Kiviks före endast tio spänn och en ask vindruvor för 13 kronor. Grymt bra billigt!

Är så stolt för köpte bara en massa nyttigt igår, broccoli, ärter, knäckebröd, kalkonskivor (det var iofs kyckling), tomat, banan, nektarin m.m Ska jag bara hinna äta upp allt nu också :P

Sitter just nu och äter lite "yourgurth" som jag köpte för grymt länge sen men som fortfarande inte gått ut. Är egentligen inte värsta yoghurtmänniskan men jag kunde inte "inte" låta bli att köpa en rabarber- och en hjortron/äppel-yoghurt när de bara kostade tio kronor styck för ett tag sedan. Hehe, men nu jävlar ska jag äta upp dem :D

ojoj, blåsan skriker!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra - en av alla läkarstuderande svenskar i Danmark

Älskar att handla billig mat! igår köpte jag riskakor för 2 kronor! skitbra ju :D och gott.

Postat av: Ankan

:) Ojojoj vilka fynd vi gjorde!! Sojamjölken för 10 kronor med. Havre var nog godast dock.. :) Sjuuukt bra!

2009-09-18 @ 00:07:54
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback