:D

Min HP är tillbaka igen, kryare än någonsin! Igår fick den en total maceover och Windows 7 installerade. Har fixat och donat med den nu så den har några program som jag gillar och som den behöver. Dock måste jag installera Office nu också, hoppas det fungerar felfritt i w7.

Har hänt en del sen jag skrev sist. Helgen blev lyckad med en utgång i Västerås på lördagen. Det blev dock en dyr historia, och då inte på grund av att jag köpte massa alkohol. Buss dit och tillbaka gick på 120 + 140 och inträde plus cider gick på 120 + 50. Det hela slutade helt enkelt på 430 spänn och det enda jag fick för det var en cider, men ett väldans trevligt sällskap! :)

Igår räknade Ankan och jag lite träbyggnad, kanske inte jätteeffektiva men det helt okej ändå :) Känns bra att komma igång lite tycker jag!

Snart är det övning träbyggnad som gäller fram till tolv och efter det blir det kanske lite efterhäng och plugg. Orkar dock inte sitta så länge idag för skulle behöva ta mig till stan och köpa boken Byggprocessen.

Juste, igår började min väg mot en nyttigare liv. Har blivit på tok för mycket skit den senaste tiden så nu jävlar! Inget skit i veckorna utan det håller vi till fredagen eller lördagen! Klarar jag det? Tveksamt :/ Men jag kämpar på bra och gårdagen gick hur bra som helst faktiskt :)

Frullisch nu!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback