Mys i Onebuying

Åkte hit till Enköping strax innan tolv igår för att fira mor och far. Älskar att komma och hälsa på i Enköping, speciellt när det är så härligt väder! De blev riktigt glada över vinkaraffen som jag hade köpt så det blev lyckat :) Var ju faktiskt lite osäker först om den skulle passa dem men det var tydligen precis en sån som mamma ville ha!

Köpte även med mig lite te från teboden som Annika och jag också köpte tidigare i veckan. Vi älskar teet och jag tänkte att det nog skulle passa mor och far med, ett rött te med namnet "Sömntuta" och är verkligen supergott!

Mös med hemma igår kväll och idag har det varit en sån där härlig myssöndag! Började dagen med att springa runt i skogen med mamma och Molle för att leta kantareller. Jag kan väll inte påstå att vi hittade mycket men vi gick i alla fall inte hem tomhänta!

Nu ska jag fortsätta mysa och kanske lägga mig i hamocken med Dell:en. Tänkte kanske se klart på "Underbar och älskad av alla" som jag började kika på igår innan jag somnade.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback