Zzznark!

Att börja åtta på morgonen är helt sjukt tidigt och sen att sluta fem känns liksom helt omänskligt! Det borde vara förbjudet!

Annika jag laddar upp med dubbla matlådor så vi ska orka sitta kvar och plugga efter skolan också. Mycket att göra just nu, för lite tid och energi.

Har tre fester i helgen jag är bjuden på. För det första så kan jag bara gå på två av dem eftersom att det krockar. Men jag vette fan om jag ens har tid att gå på någon. Den som ändå känns viktigast är ju den hos Cissi eftersom hon muckar. Hmm, jag får se hur jag gör. Jag ska förbereda alla parter om en eventuell "diss".

Frukost nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Becca

:( men jag måste dissa cissi för vi har nollningsavslutning då.

Postat av: Sandra - en av alla läkarstuderande svenskar i Danmark

Amanda, du måste ju prioritera festerna ;) haha, nejdå. Skola 8-17 ær inte kul nej. Min længsta dag hær har varit 8-16, fast i danmark har man å andra sidan ingen lång lunchrast. Det ær bara 15-minuterspauser hela tiden.

2009-09-10 @ 21:37:31
URL: http://lostindenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback