PLUGGPLUGGPLUGG!

Plugg idag också. Suck. Men bara jag ger järnet nu fram till måndag så ska det nog gå vägen. Har varit väldigt duktig och flikat boken för varje tal samt antecknat vad det verkligen är jag räknat på egentligen så jag sedan har någorlunda koll på att jag gått igenom allt.

Blir plugg hela dagen idag, förmodligen till typ 23:00 som vanligt. Imorgon blir det nog endast teori då jag ska till Enköping för att sedan åka till Västerås och hoppa fallskärm! Shit my goood vad jag ser fram emot det! :D

"Din dag börjar med en gedigen instruktion där du får lära dig mer om fallskärmshoppning och säkerhet. Du får också och bekanta dig med din instruktör och ställa de frågor du har. Alla våra instruktörer har minst 200 fallskärmshopp bakom sig och tillhör eliten inom fallskärmshoppning i Sverige.

Därefter tar vi oss upp på 4000 meters höjd i vår Twin Otter, Sveriges största hoppflygplan. Instruktören spänner fast dig i sin tandemsele och ni gör er redo för ditt fallskärmshopp. Efter att ni har kastat er ut faller ni fritt i 200 km/h. På 1500 meters höjd löser instruktören ut fallskärmen och hoppet övergår till en fridfull flygtur i fallskärmen för att sedan landa mjukt på hoppfältet.

Prova på fallskärmshoppning för att känna adrenalinkicken, och se om du blir biten."

Nu riktigt pirrar det till i magen när jag tänker på det ^^ Imorgon klockan 16:00 smäller det! Eller ja, vi får introduktionen då ;D

Pluggpaus slut! Nu plugg plugg plugg! Fast näe, först måste jag gå en sväng med vovven min :)

Puskram


Iiiiih, fallskärmshopp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback