Uppis snart igen!

Har packat allt som ska med till Uppsala igen. Uja säger jag bara... sjukt mycket prylar och då har jag inte ens packat ner varken någon av datorerna, hamsterburen, högtalarna eller fotoramarna. Gaaah. Frågan är om jag får med allt på söndag eller om det blir flera vändor?

Imorgon direkt efter jobbet så åker nämligen vi tjejor till Cissis stuga för att mysa fram till söndag. Direkt när jag kommer hem på söndag så tar jag och Molle bilen till Uppis med alla prylar. Att Molle följer med är bara en liten bonus :) Han börjar ju bli sig till åren så jag känner att jag vill tillbringa varje minut som är möjlig med honom!

... problemet är det att bilen (mor och fars 9k-bil) jag ska ta "bara" är en sedan och har därför inte den packvolym som jag skulle behöva. Visst att man kan mölja in massa men jag ska ju få med mig både hamster och hund också. Äsch, det går nog. I värsta fall får jag ta lite på bussen hem sen när jag lämnar tillbaka Molle och bilen.

Juste, har glömt och berätta att jag ska hoppa fallskärm den 21:a. Tandemhopp från 4000 meter, 200 km/h och fritt fall i 50 sekunder... det ni! Undra hur mycket jag kommer att älska det med tanke på hur mycket jag älskade bungy jumpen? Wiiieee!

Sova nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: ellinor

tur att jag ska införskaffa en ny :(

Postat av: Johnmarlen

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2012-04-05 @ 12:06:02
URL: http://johnmarlen.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback