Morning!

Var hos Cissi och Kim igår och myste, kollade på film och hjälpte till att fixa i vardagsrummet inför tapetseringen som ska ske idag. Alla möbler ska ju stå 1,5 meter från väggarna och det får t.ex inte vara några tavlor på plats. Vi snackade och myste fram till klockan var kvart i tolv innan vi började dona med det. Bra att man drar på det så länge som möjligt med tanke på att alla ska vara i skolan 8ak idag :P

Ikväll ska jag tillbaka hem dit och hjälpa till och fixa tillbaka allt... som betalning får jag mat på fredag + en matlåda (SEGER!). Självklart hade jag gjort det utan maten men bara för att se om det gick så bad jagKim om en matlåda för det... vilket lyckades! :D

Nu sitter jag häsom en zombie efter en natt med fyra timmars sömn. Gick nämligen på tok för sen från Cissi och Kim och på vägen hem träffade jag Eddie som jag inte träffat på år och dag. Inte nog med att klockan redan var sent när jag kom hem så var jag bara tvungen att fortsätta med ett litet hemligt projekt som jag har börjat pärla. Vad det är får ni se i helgen ;)

Frulle nu innan jag svimmar av trötthet, törstighet eller hunger!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, det gäller ju att utnyttja sina vänner ;) eller? :P

Postat av: Flippi

Hej!

Nu har jag frågestund på min blogg (:

Fråga mej vad du vill!

2010-02-05 @ 17:38:57
URL: http://bbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback