Morrn Morrn!

Jättetrött som vanligt när jag ska börja åtta... förstår verkligen inte! Eller ja, egentligen är det väll inte så svårt att förstå - jag går ju och lägger mig försent helt enkelt! Igår blev jag fast i en pärltavla som tog lit tid... Synd bara att resultatet inte blev lika bra som jag förväntat mig! Den blev kass helt enkel! :( Ser ni vad "mallen" föreställer? :P hehe

29 olika färger och totalt 576 st pärlor. Anledningen till varför den är så liten är för att den ska få en plats på vår dörr :)

Idag har vi CAD på morgonen och då ska även inlämningsuppgift 3 redovisias (om man har oturen att bli vald). Vår lärare slumpar vilka som ska redovisa uppgiften för honom... hoppas det inte blir jag då den här uppgiften var ganska så rejäl (om man nu kan uttrycka sig så).

NU MÅSTE JAG FASIKEN BÖRJA MED FRUKOST ELLER MAKE UP! grr

btw, öppet hur på uthgård idag!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Inte bra att bli fast i pärlandet.... :)

Postat av: Nadia

På håll så ser man att det är godis :)

2010-02-03 @ 10:21:00
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback