Mandy goes glasögonorm!

Var ju ner till optikern idag och det visade sig att jag faktiskt behövde glasögon. Under synundersökningen upptäckte hag hur dåligt jag egentligen ser på mitt högra öga. Tydligen så har jag inte märkt av det så mycket då mitt vänstra öga väger upp det hela. Optikern sa till och med att jag hade ett väldigt stort brytningsfel på mitt högra öga. Egentligen så ser jag allting typ snett men min hjärna är så van vid det så jag typ tror att det är rakt.

Hur som helst så provade jag ut två par bågar. Tror jag kommer att trivas riktigt bra i dem, i alla fall de svarta :) De röd/lila brillorna var lite av ett wildcard men eftersom man fick ett par gratis så why not? Dessutom lyxade jag till det och slog till på antireflex och repskydd, de ni!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha! Du är för rolig! Snygga brills iaf!! :D Jag vill med ha brillor!!!

Postat av: Maria F

Heeej! Jag har precis samma fel som dig! :P Men jag var inne på direct optik och fick 2 par gratis när jag köpte 1, så totalt 3 :P Snyggt med glasögon, och man ser så smart ut ;) Kram!

2010-01-14 @ 10:17:30
URL: http://trollmias.blogg.se/
Postat av: Alexandra

De var riktigt snygga, tror du kommer trivas bra i dem :)

2010-01-14 @ 17:02:47
Postat av: Silaskarolina

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-02-29 @ 09:49:47
URL: http://silaskarolina.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback