Jag älskar dig!

Igår firade jag och älskling fyra månader! Fyra månader är ingenting egentligen men oj vad det känns som vi har varit tillsammans längre än det.

Jag fattar egentligen inte hur allting gick till. Jag var och åkte snowboard den 27/2 och dagen efter hade jag träffat en kille som jag inte skulle släppa blicken ifrån förrän avskedet den 7/6. Det kändes lite som Triss, plötsligt händer det. Vet faktiskt inte ens om jag var på spaningsvägen just då... det bara skedde liksom. Hipp happ och jag hade världens underbaraste kille.

Idag är det den 24/7 2010 och jag har inte kysst min älskling på 2 veckor, 5 dagar, 3 timmar och 39 minuter. Det är på tok för länge. Jag får försöka hålla humöret uppe och tänka på att det "bara" är 6 dagar, 8 timmar och 23 minuter kvar tills vi ses igen. Gud vad jag längtar!

Pratade med tjejerna igår om att min sommar nästan har blivit förstörd. Jag har ju i stort sett längtat sönder hela sommaren. Den underbaraste tiden på året har jag bara önskat ska gå fort förbi så det blir höst igen.

Saknaden blir ju inte direkt mindre när man väcks på morgonen av en blomleverans. En stor och vacker ros med fyra helt underbara ord på ett kort, "Jag älskar dig Mandy.". Han får mig att le, han får mig att skratta och han får mig att älska någon på ett vis jag aldrig älskat någon förut.


Kommentarer
Postat av: Sara

awww. fan vad underbar han är! :D glad jag blir mandy, började nästan gråta när jag läste det här, för jag är sååå glad för din skull, underbara vän.<3

Postat av: Ankan

Åhh.... <3 Kärlek är så vackert så jag får ont i hjärtat!

2010-07-24 @ 16:41:23
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Svennis

åååh va underbart :) grattis till din toppenkille!

2010-07-24 @ 20:10:11
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: ellinor

aaaw ^-^

2010-07-25 @ 15:02:44
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback