Jag vill ha en OnePiece!

Det skulle vara så sjukt mysigt att krypa in i en sådan här en kall höstdag. Gud vad jag vill ha en, synd bara att de kostar runt tusenlappen och måste beställas från Norge!

Även om det är som en gigantisk sparkdräkt för vuxna så tycker jag att de är grymt tuffa och faktiskt är något jag skulle kunna lägga en tusing på! Herregud jag köpte ju en balklänning och grejer för betydligt mer och det är ju något man bara använder ett fåtal gånger. Den här sparkdräkten har ju oändliga användningsområden!

Finns att spana in
här!



Kommentarer
Postat av: Sara

pax på rosa-lila! :)

Postat av: ellinor

hade också gärna tagit en sådan, om man fått en gratis. tusen spänn har jag icke att slänga ut just nu :(

2010-07-15 @ 23:13:54
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback