Typiskt mig.

Hej bloggen!
(Läses med fjollig videobloggsröst. För er som inte vet vad jag menar så gör Rally ett underbart klipp
här)

Har inte haft så mycket alls för mig de senaste kvällarna och trots det så har jag inte bloggat, dåligt Mandy dåligt. Tänkte dock göra en liten resumé, som vanligt, haha. Jag gillart i alla fall! För er som inte orkar läsa mitt tjaffs men ändå är nyfikna så finns det ju bilder (från mobilen såklart!)! :D

Ärtor och Löv - 30:e juni - 4:e juli
Grymt bra häng med skönt folk, som jag visserligen redan skrivit om lite tidigare. Älskart! Mer och bättre bilder finns att kika på här och här :)


En underbar festivalare med pung!


Jay-Z


Festivalprisse sovandes på Mjölby station. KOLLA IN ARMARNA!

Landskrona - 4:e juli - 7:e juli
Pontus and Love. Underbarast! Längtar till den 30:e juli!


Efter lite tjat ställde han upp "... men vafan", ja älskling, du sa så!


8:e juli
Jobb på dagen och sen massa tvättning på kvällen. Hujeda mig.

9:e juli
Jobb även denna dag. Efter jobbet drog jag till stan en snabbis och handlade godis och lite saker till min lilla hemlis/överraskning.

Såg en hund som satt med badring runt skallen?



10:e juli
Investerade i två nya BH:ar till priset av 129 kronor STYCK. Herregud vad jag kostar på mig, haha. De är lovely! Har i samma modell nu färgerna rosa, vit, svart och blågrå.



Blev även en tripp ut till Härkeberga Kyrka för lite mys och fik med päronen. Här poserar de vackert framför mobilen.

Får fanns det också, i en enormt stor och fin hage. Så ska ett riktigt fårliv vara <3

Juste, det som är turistigt i Härkeberga är då den där kyrkan. Taket i den här kyrkan är målat precis som alla andra, men till skillnad från andra kyrkor så putsade de ej över målningarna med vitt kalk förr i tiden eftersom de aldrig hade råd. Detta har ju då resulterat i att dessa målningar är väldigt klara och fina, dessutom är de ju målade av självaste Albertus Pictor (som jag förövrigt fick googla fram då jag bara mindes Pictor, haha).



11:e juli
Koffsan med Alexandra och Cissi. MYS!

När jag kom hem försökte jag ta lite fina hoppbilder med mobilkameran, haha. Det gick SÅDÄR.



Juste, tonade även håret HELT SJÄLV!


Haha!

Fick även för mig att jag skulle ut och springa på kvällen men det blev så tråkigt så jag gick power walk istället, passar mig bättre :)

12:e juli
Måndagen bjöd på jobb och en bra hårdag. Efter jobbet cyklade jag till Ica för att köpa salladstillbehör och på vägen hem cykelbloggade jag :)

Promenad även denna kväll med sällskap av min älskade i andra änden av telefonen/landet.



13:e juli
Jobb även denna dag. På kvällen började jag pärla lite efter det det här mönstret. Efter lite moddning så blev resultatet riktigt bra! :)



Tog en sen promenad och postade ett litet brev, vem som det postades till återstår att se! ^^

14:e juli - IDAG:
Jobb, jobb, jobb. Idag blev det bestämt, shot-tävling mot Jonthe på fredag. Hoho, jag kommer att utklassa honom!

Lagade faktiskt middag idag, varm dessutom. Någon typ av pastasås med broccoli blev det, mycket också så det räcker till matlåda :) SCORE!

Funderar på att stryka pärlplattan men är inte irktigt säker på om jag orkar stå med ett varmt strykjärn i värmen. Tror en promenad nu ute i kvällsvärmen blir bättre :)

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback