Helg är nice!

Gick ut och gick med Molle igår och tänkte att jag ville föreviga ögonblicket med en bild... haha, gick la sådär! Första blev ju ganska så bra men på den andra bilden kände inte Molle för att vara så seriös tydligen!



Tvättade även mina vita converse i tvättmaskinen igår och det blev helt sjukt mycket skum. SKUMT!



Dessutom fick jag för mig att baka minimuffins men det gick inte så bra det heller... allt flöt ut och ihop! Men goda blev det! Det var även lite för mycket smet och för få formar så jag hällde massvis i en gigantisk form och resten åt jag upp. Om nom nom. Jag måste erkänna att jag inte bakade helhjärtat :P



Runt fyra ungefär så åkte jag till Uppsala och hjälpte Rally att flytta. Det mesta gick faktiskt riktigt smidigt förutom skrivbordet som vi fick skruva isär och monstersoffan som var grymt tung. På vägen hem så stannade jag på Ica Bäst och handlade chips, dipp och cola. Om nom nom. Fan Mandy, det börjar nästan bli en vana det där :P

Slog på Brokeback Mountain men somnade efter halva filmen och då var klockan bara typ halv elva kanske. Det resulterade att jag var pigg som en nötkärna vid åtta imorse! Jag bokstavligen flög upp ur sängen då. Bar upp Molle till övervåningen och sen mös vi i sängen till resten av filmen :) Myyys.

Har hunnit med så sjukt mycket idag just för att jag vaknade så tidigt. Inte så mycket vettigt kanske men väldigt mycket annat. Kanske borde bli en ny söndagstrend? :)

Nu ska jag ut i garaget och måla två tavelramar :) Tänkte rama in lite foton på mig och min älskling att ha i Uppsala!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: ellinor

ååh, ska köpa massa ramar någon dag och rama in valpisbilder på Ziggen!



sv: det finns något äggrejs och sojamjölk juu! :D

Postat av: Anonym

Vilken härlig muffinsplåt :D

2010-08-10 @ 06:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback