Moppemeck, husvagnsmålning, inlines och armhävningar!

Igår åkte jag ut med moppen till Maria F för att fortsätta renoveringen av husvagnen. Då vi redan hade maskerat ganska så flitigt i tisdags så var det nästan bara att sätta igång och sprita väggarna och sen måla. Resultatet blev helt otroligt bra! Husvagnen blev som ny :D Tror Johan också blev nöjd ^^

Hade ju lite
otur när jag åkte dit ut bara... moppen la av vid Rönna och jag skulle till övre Rönna. Typiskt. Det var bara att leda moppen hem till Maria... men som tur mötte Maria upp mig så jag behövde inte gå ensam :)

Sjukt bra att Maria har skaffat sig en händig man för Johan satte på en gång med att fixa moppen. Efter ett tag hörde vi hur den gick igång och inte många minuter senare är det någon som brummar förbi husvagnen. Skit i fuggen var det tydligen!

Grillning framåt kvällen blev det också och sen hemfärd i duggregnet, mysigt!



Idag har jag jobbat! Dagen gick fort även om den upplevda tiden var seg. Det var konstigt idag... det kändes som dagen såsade fram... även fast det var så att klockan faktiskt gick dubbelt så fort mot vad jag trodde! Dippen för den snabba klockan idag!

På första fikat idag så skulle Robin äta müsli med mjölk... bara det att mjölken var slut. Vad gör man om man inte har mjölk? Jo man häller i en kopp med chocoffee från kaffeautomaten!



När jag kom hem passade jag på att lösa krångliga dataproblem (tyst Arto) och sen drog jag iväg på inlinesen. Blev faktiskt en rund på 5,3 km (utmätt via jogg.se) och när jag kom hem gjorde jag 40 st armhävningar på gräsmattan. Känns bra att jag kommit igång med dem igen! :)

Har knåpat ihop en god fruktsallad beståendes av kiwi, banan, mango, hallon, kokos och lite mandlar. Ska avnjuta den tillsammans med ett stort glas med kallt vatten framför ett avsnitt Greys. Lovely!

Puskram


JULIA! HAR JAG INTE SNYGG TRÄNINGSTOPP?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

40 armhävningar?? :O toka!! jag som inte ens orkar 20 längre :(

Postat av: Ankan

Åh inlines va roligt! ^^ Jag vill se husvagenen!!! :D

2010-06-15 @ 18:29:20
URL: http://ankanankan.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback