Två jeans rikare!

Besöket hos läkaren igår gick bra, även om "resultatet" av besöket kändes mindre bra. Bara att smörja på salvan så är skiten borta sen :)

Efter läkarbesöket träffade jag Emma på stan som hjälpte mig hitta jeans på JC. Blev till och med att jag köpte två par :) Ett par tajta stuprörsjeans och ett par boyfriend jeans. Riktigt nöjd!

Sen blev det en sväng hem till Alexandra där vi pratade om allt mellan himmel och jord. De har fått de så mysigt och fint i sin nya lägenhet!

Runt fem så hade jag bestämt dejt med Alexander på Wikmans där vi köpte plocksallad (om nom nom). Strax efter sex blev dock vi "turtturduvor" utslängda då de tydligen stängde kl sex. Typiskt. Vi bestämde oss ganska så fort att gå till torget och ta en glass istället. Jag hade tänkt att beställa två kulor med glass, en daim och en med pekannötkola, men när jag väl ska beställa så slinker det ur mig "en mjukglass tack". Aja, var bara att äta det man fick... men den var god den med :)

Efter det så drog vi ner en sväng på bion för att kika om det gick några bra biofilmer och sen följde Alex med mig till videotoppen för att hyra Hachiko. Sen blev det en sväng till hans moster och sen en sväng ut till hans mamma för att plocka upp lite grejer. Väl där ute passade jag på att låna lite filmer av Alex, han äger ju bara en sisådär en miljon stycken :P

På kvällen kikade jag på Hachiko med mamma och sen lite Greys efter det. Pratade även med Pontus i ungefär en och en halv timme innan både han och jag skulle somna.



Idag vaknade jag vid halv nio ungefär och kollade på ett avsnitt av Greys. Sen bestämde jag mig för att åka lite inlines... tänkte att jag kunde köra den där rundan på 13 km. Bara det att efter ungefär en kilometer så tänkte jag att jag skulle ringa och prata med Maria, haha, det kanske var en miss. Två timmar och 13 km senare lägger vi på luren. Blev väll kanske inte så mycket till träning men bättre att röra på sig sakta än inte alls :) Gjorde även 40 armhävningar när jag kom hem (19+12+9). Ändå nöjd med dagens insats!

Nu luktar det ekorrbon i hela huset! För er som inte vet vad ekorrbon är så är det typ världens godaste kakor som är fyllda med en kolasåsliknande gucka. Om nom nom. Funderar på att tjuva en men tror inte jag får det för mamma för det är till jonas i-efterhand-födelsedagsfika imorgon!

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback