En ny superresumé

Jag tänkte att jag startar från den 14:e mars, dvs. dagen då jag först inte bloggade... om ni fattar vad jag menar. Kommer att ta mig igenom dag för dag och försöka att minnas. Till min hjälp kommer jag att ha de 146 bilder som jag just blåtandat över till datorn från min mobil. Det här inlägget kommer nog att påminna lite om en bilddagbok!

Söndag 14/3
Ståltentaplugg för hela slanten! Fast där ljög jag faktiskt lite... orkade inte plugga så jättemycket men läste en del teori i alla fall! Dagens höjdpunkt: utanför mitt fönster klättrade en tjej upp i ett träd för att hämta ner sin katt.


Måndag 15/3
STÅLBYGGNADSTENTA! Lucnhbuffe med Ankan på stan men firades även med en riktigt nice tentafest host David. Viktor försökte få mig att snacka men det gick inte för sig. Ankan och jag blev serverade stekta ägg när vi kom hem, nom nom nom!


Tisdag 16/3
Pontus och jag gick och såg på Alice i underlandet 3D. Var inte så pass bra som jag hade hoppats men helt klart sevärd! Besöket får ändå ett bra betyg av mig, men kanske på grund av att popcorn + läsk + nice sällskap = bra bioupplevelse.


Onsdag 17/3
Äggmacka till frukost och shopping!


Torsdag 18/3
SNOWBOARDÅKNING I KUNGSBERGET!!! :D Lurade upp mig i röda och svarta backar men gick faktiskt förvånansvärt bra! Tråkigt att liften är det största problemet för mig... haha


Fredag 19/3
Åkte till Enköping för att kolla på HC Liljans sista match vilket ledde till en serieseger! BRA JOBBAT GRABBAR!


Lördag 20/3
Åkte till Stockholm med mami för att mysa och gå på musikalen Grease! En riktigt bra dag! Shoppade en skinnjacka och ett nice cupcakelinne!


Söndag 21/3
Firade brors födelsedag som dock egentligen ägde rum den 11/3. Av mig fick bror två pärlade tavlor i present, en föreställandes honom och en på katarina, som förövrigt bjöd på världens jättesmörgåstårta! På kvällen följde jag med Cissi till stallet och gosade lite med Prudy och Crazy Horse!


Måndag 22/3
Mina fötter kliade mer än vanligt denna dag så jag funderade på vad som hade hänt dem. Pimpade bilden lite i paint.


Tisdag 23/3
Rally gav mig en fin kub!


Onsdag 24/3
Roade mig som vanligt att fota Jullan! Här på lunchen i skolan.


Torsdag 25/3
CSN! Tvättade och funderade på att köpa biljetter till Lady Gaga.


Fredag 26/3
LARKdagen ute på SLU med start vid 09:00 och hemgång mitt i natten. Trevlig dag, dock lite seg start. Träffade en asnice tjej som jag faktiskt böt nummer med... hoppas på att få träffa henne mer! På bilden nedan kan ni se en smal afrikan och en fet amerikan... varför kan jag förklara någon annan dag.


Lördag 27/3
Tjejträff på stan med Cissi, Maria och Boije! Riktigt mysig träff på Å-rummet. Världens största cheesecake! På kvällen blev det pontus pontus pontus! Tänkte slå till och laga värsta middagen med fetaostfylla fläskfilérullader, klyftpotatis, tzatziki och rödvinssås... men fläskfilén var slut så det blev tacos istället. Inte helt fyskam det heller!


Söndag 28/3
Brorsan hämtade mig och all min packning i Uppsala. Vad jag sen gjorde när jag kom hem tycker jag nog att bilden talar för sig själv. Sovande hamster, presso, pepsi, vännerbox, toffifee, chips...


Måndag 29/3
Molle kom hem! Gick en promenad med honom med nya dojjorna. Hämtade mor och far på Västerås flygplats och passade även på att gå på IKEA och drägla över snowboards på stadium. Mamsen tonade utväxten på kvällen!

IDAG Tisdag 30/3
Jobbade på KD hela dagen och roade mig med att fylla i falska ledighetsansökningar. Mor stoppade tröjan full med bubbelplast. Kom hem medan solen sken så kunde inte hålla mig från att gå en promenad med Molle.





BONUSMATERIAL!




Kommentarer
Postat av: Ankan

Awesome superresumé som vanligt Mandy! ;D

Postat av: Anonym

kikar in, söt hamster..har en liknande själv. :)

2010-06-10 @ 09:08:21
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback