Magnetism och Siv:an

I onsdags satt Ankan och jag kvar i skolan till nio kanske och gjorde klart inlämningsuppgift två i kursen Energieffektiva byggnader och byggnadskomponenter. Eftersom man inte fick maila in uppgiften så var det bara att sätta sig på cykeln och ta sig till ångan. Eftersom att vi trodde att vi skulle till hus 8 våning 3 så tänkte vi vara smarta att parkera på baksidan. Bra tanke som inte riktigt var den bästa när det visade sig att vi skulle till hus 4 våning3. När vi gick genom ångan passade vi på att leka med allt roligt som ångan har att erbjuda.


Ankan vevar vilket ger energi till en radio som går igång

Jag utforskar magnetism

Igår hade vi sovmorgon till 13ak så jag passade på att tvätta en massa på morgonen. Ankan och jag jobbade även lite med inlämningsuppgift 3 i kursen Byggkonstruktion. Gick faktiskt bra :)

Sen var det gästföreläsning på Pollax. Jag antecknade flitigt.


Hann dock inte färglägga allt under föreläsningen så fortsatta lite igår kväll och det sista nu på morgonen :)

Efter den otroligt(!) givande föreläsningen så begav sig Ankan och jag till EBC för en sammansormning med SiV som skulle ske kl 17dk. Fram tills dess fikade vi och räknade klart det mesta på inlämnningsuppgiften som vi hade hållit på med på morgonen.


Smarta flickor fattar inte att automaten själv spottar ut ett glas, haha

Slog på stort! Chococoffe, KitKat ChunKy och en Loka. If nom nom (som google translate hade sagt det)

Jag tjuvfotar Ankan, jackpott!

Ankan försöker att smygfota mig, mindre jackpott!

Nu ska jag egentligen bara hoppa in i duschen för sen ska jag möta upp min älskade Pontus på stan. Köpa lite presenter till diverse födelsedagsdudes innan jag börjar skolan igen vid 13ak.

Kanske köra en lunch också? :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Älskar dina sammanfattningar! <3

Alltså, den rosa/turkosa är KONST Mandy. Så sjukt fin!

Hahaha, shit jag ser ut som att jag kommer från ett annat land där man har mörka ögonbryn! Måste tona ner lite...

Ha så mysigt på stan idag! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback