Filipstad!

Har inte riktigt hunnit berätta om min underbara helg med underbart folk i Filipstad!

Oxhälja var det som stod på helgens schema. Marken och öltält för hela slanten! Ankan och jag lånade mina föräldras extrabil (tack mami och papi <3) och gjorde en liten miniroadtrip till Filipstad. För er som inte vet vart Filipstad ligger så lägger jag här upp en liten karta :)



Ankan har ju bott i Filipstad i typ tre år så det var anledningen till varför vi åkte dit, för att hälsa på Erika, hennes syster Frillan... och Casper såklart!

För er som inte gillar spynxar så ber jag er ändra uppfattning, precis som jag gjorde med råttor. Jag tror att så fort man träffat en kan man inte annat än älska dem... även fast de dricker ur ens vattenglas man ställt på bordet bredvid.

Oxhälja ska enligt uppgift vara Sveriges största marknad, något som verkligen passar oss här på Mankan Mansion. Tantiga grejer införskaffades för flera hundra i form av spritspåsar, köksduk, muffinsformar, osthyvel m.m Men öjj vad nöjda vi är!

En sjukt nice helg som måste göras om!


Casper och Erika!

Frillan!

Ankan med sitt fina t-shirtfynd!

Jag med mitt fina lockade hår (som Erika är skyldig till såklart! :))

Nu blir det att läsa lite i Byggnaden som system som tillhör kursen Energieffektiva byggnader och byggnadskomponenter.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback