Godmorgon Uppsala!

En underbar dag att vakna upp till, varför vet jag inte... för det ser både kallt och rått ut ute.

Har laddat upp med grötfrukost med farmors äppelmos, Brämhults hallonjuice och ett glas med b-vitamin. Grymt nöjd att jag kom på tanken att ta b-vitamen! Den smakar nästan som juice efter att den brusat lite i vatten, en god dryck som är bra för håret! :) Appropå hår, när vi var i Filipstad förra helgen så passade jag på att köpa hem lite bra frisörshampoo från Erika. Älskart!

L´anza Healing Strength
- White Tea Shampoo
- Manuka Honey Conditioner

Håret blir verkligen helt underbart mjukt! Jag tror på det här shampoo med tanke på att jag vill ha långt hår. Fanns ju andra shampoon som var bra för t.ex volym men Erika rekommenderade det här eftersom jag vill ha långt hår. Tror det blir awesome!

Nu ska Ankan och jag till skolan snart och bland annat lämna in vårt PM vi skrev igår. Blev nog riktigt bra även om vi satt sent och skrev det :) Vi är grymma!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag älskar loreal absolut repair! Håret blir sjukt mjukt och mycket bättre kvalitet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback