Jag har aldrig haft så ont i handlederna som jag har just nu.

Som ni kanske vet så var jag ju i Romme i lördags för att testa på Snowboard för första gången. Gick faktiskt förvånansvärt bra :D Dock när jag vaknade upp i söndags hade jag ont i varenda liten muskel i hela kroppen. Dessutom gjorde svanskotan så in åt helvete ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag fick ju till en hel del vurpor som sagt. Men det var jag inte ensam om... Erik och Viktor fick till en hel del de med, även Jens ;D

Igår körde jag då Halkan, vilket var väldigt skoj :D Hade en störtskön körlärare. Till Halkan fick jag skjuts av grannen Janne, eftersom han hade vägarna förbi Västerås när han skulle hämta upp ett par grejer med bilen. Så det passade ju perfekt att jag lifta med honom.

När Halkan var slut så ringde jag Janne, eftersom det var tänkt att jag skulle åka med honom hem om det passade. Dock befann han sig i Örebro då, så om jag skulle åka med honom så fick jag vänta ett bra tag. Så jag bestämde mig för att fråga en kille, som skulle till Enköping, om skjuts. Det var hans snälla morfar som skjutsade oss. Gissa om jag hade tur, han bodde dessutom bara ett kvarter bort från mig :) Yey!

Och så över till jobbnyheterna. Idag fick jag reda på att jag ska sluta jobba de sena skiftet, vilket känns jäkligt bra. Nu kan jag börja träna igen! Funderar på att börja träna Step Up i idrottshuset. Det kunde jag ju inte förut då jag jobbade sent varannan vecka.

Dock måste jag ta ledigt för en del körlektioner som jag bokade in på morgonen, eftersom jag trodde att jag var ledig. Men det löser sig nog det där.

Nu ska jag fortsätta kolla på That 70's Show :D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback