Fångst: 1,9 kg

Efter dagens mässa blev fångsten 1,9 kg utöver kataloger och informationsblad.

De 1,9 kilona bestod av:
  • 17 stiftpennor
  • 11 bläckpennor
  • "Triangel"-överstrykningspenna med en färg i varje hörn.
  • Nätverkssladd
  • Kapsylöppnare
  • Nyckelring med en prototyp av en uraniumpellets
  • Magnetbokmärke
  • 11 studentlyseset
  • 5 rakhyvlar
  • Reflex
  • Svettband
  • Mobilband
  • Kollegeblock
  • Plåtlinjal
  • Vattenflaska
  • Tele2 startpaket
  • 2 "post it"-block
  • Visitkortsetui
  • Fröstickor (Persilja, basilika, gräslök och timjan)
  • Påsklämma
  • Plåster
  • Disktrasa
  • Mandarin
  • 4 tabelttaskar
  • 4 plåtaskar med mintpastiller
  • Sjukt mycket godis
Det var allt tror jag, lyckad dag va? :)

Och det mässan gick ut på var väll inte direkt att samla på sig allt man kunde få, utan att faktiskt ta kontakt med företag... och det gjorde vi. Pratade med en hel del företag och tog lite visitkort och informationsblad. Jag är nöjd.

Nu ska jag värma på broccolipastan Fredrik och jag lagade till härom dagen.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback