Kubb, trerätters och Farmville

Var ju ner med datorn igår. Jag har varit grymt nervös i onödan för det gick verkligen hur bra som helst. Hoppas det går lika bra med kompensationen också. Hoppas ju på en ny dator! Anledning varför jag har varit nervös är för det har jobbat en kille där som är lite av ett as. Grymt otrevlig och borde inte få vistas bland folk. Som tur är var det inte han jag reklamerade till så jag har gått och varit nervös i onödan!

Efter reklamationen så tog jag bilen till Västerås för att mysa med Maria, Alexandra och Marias två kompisar Johanna och Martina. Blev frukt och kubb i solen :)

Jag och min älskade vän Alexandra
Marias älskade vänner Johanna och Martina
Mina älskade vänner Maria och Alexandra

Det började spöregna så då drog alla hem och jag följde med Maria hem. Där hade jag turen att bli bjuden på trerätters! Det satt fint i magen när jag sedan skulle bege mig till Grillby för att umgås med Sapiiie!

Vi kollade på filmen Drillbit Taylor som verkligen var helt min typ av film. Bra val Sara! :D Chips och massa prat förgyllde min kväll. Skäms nästan för att erkänna att Sara och jag seriöst snackade lite taktik hur man spelade FarmVille. Haha, vilka nördar vi är!

Idag packar jag ner alla mina prylar för jag flyttar nämligen till Uppsala imorgon! Grymt mycket att packa = grymt jobbigt!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sara

nesh, farmville is the shit ;D

tack för igår. ses ikväll <3

Postat av: Sandra

Typiskt att så många sånna där as har service-yrken! Men men. Drycken var faktiskt väldans god :) och dyr med ;) inte så söt heller utan mer uppfriskande! Helt klart värd att testas. Den jag tog skulle smaka "grönt äpple" och jag har även smakat en annan som var god med "fläder citrus" eller nåt liknande.

2009-08-15 @ 18:22:52
URL: http://lostindenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback