100 sanningar

Här kommer de tio första!

1. Förut trodde jag att man kunde bli förlamad om man piercade tungan. Vad jag fått det ifrån har jag ingen aning.
2. Jag är ständigt sugen på chips, allra helst OLW - Sour Creme and Onion
3. Jag har inget minne av om jag var tjock eller smal som liten.
4. Jag tycker bara om fotboll när jag känner samhörighet med laget som spelar.
5. Jag hatar att spela fotboll.
6. Jag är totalt värdelös på att sjunga och får därmed lite smått panik när folk vill köra Sing Star.
7. Jag älskar kokt broccoli.
8. När jag cyklar till skolan svär jag tyst åt alla som cyklar för sakta eller inte flyttar på sig när jag kommer.
9. Jag snarkar och har komplex för det.
10. Jag har som liten ristat in mina initialer med en skruvmejsel på våran dåvarande bil.

11 - 20 >>

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha #9, jo tack!

2009-02-01 @ 21:17:27
Postat av: Anka

Hahaha! Va roligt! Bra att du satte din stämpel på bilen där tycker jag! :) Har du alltid tyckt om OLW sourcream? Jag tycker att de ändrade smaken på dom för nåt år sen.. Sen dess har jag konverterat till Estrella sourcream.

2009-02-01 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback