Idag gäller det!

Är faktiskt lite nervös för tentan. Men tror faktiskt jag är mer nervös över att jag inte kommer att fatta språket. Hydrauliktenta på engelska, kan det bli värre?

Något som är lite roligt i alla fall det är ju att Ankan och jag blir sambos idag :D Eller ja, vi ska ju inte flytta ihop idag men vi hämtar nyckeln :) WIHOO!

Komma ihåg att ta med till tentan:
  • Grafritaren
  • Formelsamling
  • Ordlistan vi fick med engelska ord översatta
  • Linjal
  • Penna
  • Sudd
  • KÅRLEG
  • KÖRKORT
  • Dryck
  • Mat
  • Något sött
Det sista kommer jag att komma ihåg i alla fall ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan, jag saknar tentagodis :D haha. kanske dags att börja plugga igen bara för det?

Postat av: Ankan

Bra lista! Spar den till alla tentor typ! :D Tur att tentan blev på svenska, annars jäsingen hade det väl gått even worse.. Sambosisar! :D

2009-06-02 @ 01:31:44
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback