Tågbloggning!

Sitter just nu på tåget mot Mjölby. Beräknad ankomst är 13:43 och det verkar faktiskt som att det inte blir några förseningar alls. Nice! I Mjölby tar jag tåget vidare till Lund där Pontus möter upp mig. Världens bästa! Nu längtar jag grymt mycket till klockan slår 16:31 då jag kan kyssa min älskade. Gud vad jag längtar!



Peace & Love har varit grymt roligt. Har haft möjligheten att se grymma artister som jag inte alls skulle kollat på annars, typ Jay-z! Inte alls min typ av stil egentligen men jävlar vad grymt det var, speciellt i början och i slutet! Det blev ju inte direkt sämre när Beyoncé kom in heller!

Är dock lite besviken på att varken Håkan eller Parken kom till P&L, men det visste jag ju sen innan. Blir till att åka på Håkan i Stockholm i höst! :)

Tack Ankan för boende och tack alla andra grymma människor för det bästa sällskapet!

Woho, framme om en halvtimme i Mjölby!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankana

Åh tack själv bästaste Mandy! Det var grymt kul alltså!! Vi kom dock fram till att det inte var Beyonce, hon satte sig i ett bås bredvid stod det i tidningen... Alicia Keys kanske!!

Nej gud va roligt var det iaf! Jag saknar dig!! Ha det så mysigt!! ^^

Postat av: Frida

Var riktigt kul! mycket kul att lära känna dig :) oxhälja nästa! hoppas ni kommer :)

2010-07-08 @ 22:10:57
URL: http://fridastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback