Femte december

Igår blev det visst inget inlägg i bloggen, kan bero på att jag flitigt pluggade fysik hela kvällen.

Vi får helt enkelt sammanfatta fjärde december med femte december på samma bild. Vilken bild om inte denna är då perfekt?

5 myror är fler än 4 elefanter

Jaha, efter skolan igår träffade jag Fredrik. Han hade fått en fejkböter på bilen, "Ej använt vinterdäck under föreskriven tid", summan låg på 1200:-. Ganska så kul skämt men den var dåligt gjord ;P

Åkte sen till Måns Pizzeria och köpte Kebab special med vitlökssås, fredrik körde blandad sås. (edit: Fredrik köpte svag sås, mycket viktigt ;]) Mums säger jag bara! Denna kebab låg på 19,5 points :| Därmed blev gårdagens pointsintag vääldigt högt, 57,5 för att vara exakt. Ni som ´har lite koll på det där vet att det är intaget för TRE dagar :/

.. får vara nyttigare idag, eller helt enkelt svälta mig själv några dagar för att sedan köra en 57,5 pointare igen ^^

Nej, fan, jag mår kasst just nu. Redan igår när Fredrik skulle åka så kändes det som att jag skulle spy, då inte av maten, det var någon annan konstig känsla som härjade i magen. Min huvudvärk smög sig på också.

... får se hur det blir med skolan idag.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Min sås var SVAG, inte blandad!! OMFG!!!

...puss

Postat av: amäända

jag ber så hemskt mycket om ursäkt ^^

2006-12-05 @ 14:24:00
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback