Ännu en lista, jag har en del spilltid över

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Oja, jag vill verkligen utses till skandalblodnin Amanda^^
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar
Brukar du sjunga i duschen?
Det händer.. oftast om jag är ensam hemma eller har lyssnat för mycket på Björn Rosenström
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
All sport är bättre irl!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Klart jag gör :D
Vad är viktigast för dig?
Alla som betyder något :]
Laddar du hem musik och film från Internet?
Det händer ibland, ja ;P
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Bjuda vänner och familj på diverse resor.. till mig själv skulle jag köpa en fin rosa cadillac^^
Vad är det bästa med julafton?
Ge och ta
Tänker du mycket på ditt utseende?
Guess so :/
Vad får dig att slappna av?
Musik, vänner och sexuella aktiviteter.
Tänker du ofta på sex?
:O
Är du skyldig någon pengar?
.. är jag det?
Är du mörkrädd?
nej, mera skogen-rädd
Vilken färg är snyggast?
rosa^^
Tycker du matte är svårt?
nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
nej, viktigare vad som finns under kläderna ;P
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
en resa till något tufft land.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
runt tio
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
mig själv.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
nej, up till var och en
Har du piercing?
nej.
Bråkar du och dina syskon ofta?
nej.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
finns många <3
Läser du ofta böcker?
nej? läser forum, bloggar och tidningar.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Komedi ;D
Vad slösar du mest pengar på?
oj, ska jag få ner allt det här?!
Vill du gifta dig?
Ja, när jag hittat den rätta och känner mig tillräckligt mogen
Vill du ha barn?
klart :]
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
Scrubs ;D
Vilka länder har du varit i? Danmark,  Finland, Grekland, Norge, Spanien, Thailand, Turkiet... SVERIGE!
Vilka husdjur har du haft innan?
Fiskar, fyra hamstrar, fyra råttor. Nu har vi hunden, Molle.
Solar du ofta? När jag får tid över ;)
Är du bra på att laga mat? Jag kan faktiskt laga riktigt god mat, om jag vill
Var badar du helst? Utlandet
Vad dricker du för alkohol? Cider
Vad använder du för droger? blogg.se
Vilka djur är du mest rädd för? insekter!
Vad tycker du om monarkin? ingenting om jag ska vara ärlig.
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och rövarspråket :]
Har du någon gång skadat dig allvarligt? nej --.--
Vilken kändis är hetast? För två år sen hade jag svarat Tom Welling, nu vet jag inte vad jag ska svara
Gillar du att dansa? Party! oyeaah
Vad har du för klädstil? lite ditt och datt skulle jag tro
Är du flygrädd? Nej, gillar att flyga.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Goodie
Vad dricker du helst när du är törstig? diväteoxid
Vilken är din favoritglass? Sandwich
Tror du på ett liv efter döden? Nja, men det skulle vara skoj.
Vilket kaffe sörplar du helst? Dricker inte kaffe
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEricsson
Vill du gå ner i vikt? Det vill alla tjejer
Personlighet? Utmärkt
Har du varit deprimerad? Ja.
Tycker du om sushi? Nej, det smakar gräs. Kan kanske bero på att det är sjögräs, vet  ej :/
Tror du på livslång kärlek? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? godis, chips, popcorn, glass, melon, kladdkaka.. ja allt slinker ner ;P
Lever dina föräldrar tillsammans? Yepp
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Oh, det skulle vara tufft!
Har du tandläkarskräck? Nej, har alltid tyckt om deras ringar <3 dock får man in dem längre --.--
Har du någon gång haft självmordstankar? Det var väll alla? kanske inte så seriösa, vad vet jag
Är du en morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilken hårfärg har du naturellt? råttfärgat
Biter du på naglarna? nej
Är du beroende av något? vänner och diverse elektronikprylar
Hur ofta motionerar du? alldeles för sällan :(

Kommentarer
Postat av: Tobias

hehe ok =)

Postat av: Lovesleepercell

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2008-01-03 @ 19:47:20
URL: http://lovesleepercell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback