jag dör av skratt XD

ringde matilda idag,
hon var uppe i stugan.
vi tjejor ska ju dit nästa vecka förmodligen ^^
stugan ligger i karlstad,
en stad som jag brukar förväxla med kalmar XD

åkte en sväng med mina inlines idag :]
häärligt!
drog till donken, tog en stor vatten, drog hem igen :)

sitter här och är överglad,
mitt ljud på datorn poppade igång igen av någon konstig anledning..
.. som inte jag känner till :P

dagens bästa:
fick tag på pils favoritfilm,
PiLs^ - en film om att vara full
den har förgyllt min kväll :]

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Pils

ehm.. jag hatar dej?

2006-07-06 @ 21:34:09
Postat av: amäända

ehm.. du älskar mig? :P

Postat av: Pils

(L) jaa.. men inte hela tiden..

2006-07-06 @ 22:36:33
Postat av: Fredrik

Den är bra tycker jag ^.^

2006-07-07 @ 00:42:13
Postat av: Anonym

självdö fredrik -_____________-

2006-07-07 @ 15:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback