Solig morgon.

blev klar kvart i åtta idag (trekvart innan jag börjar!)
nu är det bara en halvtimme kvar
gick iofs upp tio i sju idag,
måste nästan göra det när jag ska duscha och ta ut hunden,
vill inte att det ska bli jättestressigt..
jag är iofs inte helt klar, äter frukost nu :]
blandannat min
favorit-yoghurt
okej, jag erkänner, jag går upp tidigare för att jag ska hinna blogga ;P
haha.. brukar alltid dimpa in precis till dagiset..

igår packade jag ner alla mina bukowski-nallar,
har inte plats för dem längre.
tog emils gamla resväska istället för en kartong,
vill ju inte att råttorna tar dem..
..om vi nu har några uppe på vinden.
jag är nog knäpp,
när jag skulle packa ner dem blev jag tvungen att lägga dem så att ingen fick huvudet under någon annan,
kändes dumt om de inte skulle få luft,
då dör de ju! ^^
hade ju lite problem igår då jag skulle ta reda på vad varje björn hette,
.. för er som inte vet så har alla nallar från Barbara Bukowski Design redan ett namn när man köper dem,
vars namn är skrivbet på en lien lapp man hänger runt halsen..
nu var det så att jag hade tagit bort alla lapparna och lagt i en hög brevid,
runt femton stycken :/
hade ett himla göra innan jag listade ut namnen,
tror jag fick rätt namn på rätt björn :) google ftw!

ser ut fatt bli en solig dag,
damn! haha, aja, int etillräckligt bresseväder för mig,
iofs är klockan bara strax eftrer åtta.. :(
fast det kan vara skönt och sita i solen och "passa" barnen också,
skönare än att vara inne, blir mindre stökigt när de är ute^^

jaha, hur gör folket ikväll då?
blir det hamnfestivalen eller? :/
man går väll ikväll även om man inte ska in till scenera antar jag,
jag vill det iallafall.
kul att kolla läget ;)


Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

orka på en torsdag..

2006-06-29 @ 15:27:30
Postat av: Antonioaida

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback