Grattis på fars dag, Far ;]

Biffhans

Var hemma hos Fredrik igår då vi fixade denna fina bild på min käre far, blev hellyckad tycker jag! Pappa tyckte också den var mycket fin. Lägg märke till guldtanden!

Vaknade upp hemma hos Fredrik, lika trevligt och underbart som vanligt. Åt endast frukost och åkte sedan hem till mig för att hämta samhällskunskapsböckerna, samt installera om min dator. Nu är allt bra med den igen. Dock tjatar windows om att aktiveras, trots att vi gjorde det, morr!

Fick skjuts till Cissi av Fredrik, han hade ju "typ vägarna förbi". Det var ju även planerat att han skulle hämta Henke så det blev ju kanon. Cissi och jag skötte oss faktiskt riktigt bra, gjorde mycket fina anteckningar ^^ Hann även med en sväng till stallet då Cissi skulle släppa in hästarna. LERIGT!

Just nu sitter jag här och saknar Fredrik, hoppas vi ses snart!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Leifline

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback