Inlägg nummer 300

jaha, då var jag uppe i trehundra inägg^^
funderar vad jag har fyllt alla inlägg med :/
en massa skit antar jag, haha.

var till västerås med fredrik efter skolan i fredags,
fredrik hittade en fin mössa och en vinterjacka, brabra.
hittade en jacka jag med, dock inte en sån jag skulle ha,
men den här var fin :]
köpte också Madonnas designade tröja för H&M,
skön, praktisk och fin! perfekt helt enkelt :D

alltid när man går på stan inpulsköper man saker,
den här gången blev det en hamster :|
..skippade och fråga mor och far,
skulle ju fått ett nej då.

hennes namn fick bli Rut :]
på tisdag blir hon en månad!

Rut <3

på vägen hem från västerås stannade vi till på Hummelsta-baren,
käkade hamburgare :D
Rut fick vara i sin kartong på bordet^^

när vi kom hem ringde det i hemtelefonen,
en gubbe hade hittat min plånbok på Hummelsta-baren, oops.
damn! >_< så himla typiskt mig!
det var bara att åka ut och hämta den, grrr.
kom inte hem till fredrik förrän tio typ.

bakade
bröd igår :]
blev riktig stor och maffig limpa!
tror vi borde starta upp ett bageri vi två :)

idag har jag letat som en idiot efter ett hyllplan som hör till hamsterburen,
grrr, hittar det verkligen inte!
fattar inte var det har tagit vägen :/
buren är inte alls lika fin utan det.
..pappa har lovat mig att leta vidare sen.

ska käka på buntas med Fredrik sen <3

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

dvs NU!! :D

2006-09-24 @ 16:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback