Idag lämnas hamstrarna bort :(

Idag på lunchen ska jag ringa Arken i Bålsta. De verkar som att de vill ta hamstrarna. Men om det nu inte skulle vara så att de inte vill så har jag även ett annan alternativ i Strängnäs. Så efter skolan bär det av till Bålsta eller Strängnäs, hoppas dock att att det blir Bålsta.

Igår var jag nyttig hela dagen + att jag tränade ett riktigt jobbigt Step Up pass :) Kanske slipper drömma fler gravid-drömmar om jag har tur. Även om jag fortsätter att se ut så här så spelar det ingen roll egentligen. Bara jag tränar och äter rätt så att jag Mår bra, så är det lugnt.

Visste ni förresten att det är 51 dagar kvar till studenten. Och då har jag räknat med helger, lediga dagar osv. Det närmar sig ;D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback