Trevliga tider!

Hade jättetrevligt igår med flickorna! Det hoppas jag verkligen att vi kan göra om.

Som lite försenade presenter fick jag av Cissi och Alexandra en fotobok där jag ska klistra in mina foton, då det. "Denna fotobok blabla". Fick även en jättesöt topp och ett superfint halsband. Jag får absolut inte glömma "Gör det själv"-paketet, ett paket med ballonger som man kan göra egna ballongdjur av ^^

Fick jättesöta rosor av Boije och ett erkännande att jag var en "helkul" tjej :)

Matilda, Elin, Alexandra och Michelle hade köpt lösnaglar, "Man kan ju säga att du kommer att bli mera handikappad". Dessutom fick jag en barbapappa! Gud vad jag älskar den, så himla fin!
Barbapappa
Idag ska jag gluffsa i mig resten av godsakerna, vilket jag i och för sig inte kommer att orka, då det blev en hel del över. Men chipsen och kläädkejken är ett måste!

Idag ska jag plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga. Om inte Fredrik eller vännerna fanns tror jag att jag skulle hata livet.

Nej, nu blir det frukost, vaknade lite sent ^^

Pusskram



(LLL)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

:D :D :D

Postat av: Kimmarita

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2008-11-05 @ 14:50:09
URL: http://webcomnetworks.com/kimmarita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback