Kryssning med jobbet och min tredje körlektionen

I helgen var det då kryssning med jobbet, och det var minst sagt en underlig men störtkul upplevelse. Intressant också, ännu mindre sagt. Fastnade på kort med Arne när vi gick på båten, som han dessutom köpte. Alla var nog nöjda och glada, för alla verkade iallafall ha skoj!

Kom hem igår vid sex ungefär, åt varm smörgåstårta och träffade Fredrik. Han fick jag 'ven låna över natten också :D Köpte en chokladask till familjen Eriksson och en hink med m&m till mjig själv ;D Blidde även en parfym också, men den var billig :]

Köpte även ett parfymset till Fredrik. Den röda Lacoste (tror den hette Style in Play) med tillhörande deo, tror han blev nöjd :) Han fick även en Milka chokladkaka 300 gram.

Imorse hade jag min tredje körlektion. 08:40 till 09:20. Vi backade runt hörn och gick igenom spegelrutiner. Annica sa att hon kallade övningen "Ah juste"-övningen, eftersom att ALLA, inklusive mig, sa de under övningens gång. Jag måste erkänna att jag är dålig på att kolla i diverse backspeglar, men det blir bättre tror jag :]

Nu blir det körskoleteori och m&m.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback