Tidig fredag

Idag försov jag mig till 05:40, börjar 06:00. Sprang och väckte mamma så hon fick skjutsa mig - tack god gode gud att hon hade bilen imorse och inte pappa. Stämplade in 05:57, så jag hade till och med en marginal på tre minuter ;D

Maria, Fredrik, Marie och jag blev hemskickade efter lunchen, då det var överbemmanat. Ganska skönt eftersom att det var fredag. Ska städa rummet snart och sen slänga på en tvätt, det orkar jag faktiskt göra nu när jag slappat i över två timmar.

Ikväll ska jag gosa sönder Fredrik, om det inte är så nu att han ska till Stockholm och köpa sig denna bil:

image335
Volvo 244 GL -90

Efter mitt slit sen så ska jag lägga mig i sängen med en bulle och ett glas med mjölk och kika på Desperate Housewives. Läängtar, så det är lika bra att sätta igång.

Pusskram

Update
Bilen var såld

Kommentarer
Postat av: Johnidunn

I like your website alot...its lots of fun...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback