Lööööööööööööööördag :D

Ja, idag är det lördag, HÄRLIGT! :D Igår var jag iallafall hemma hos Maria med Cissi och Alexandra. Det var riktigt jävla supertrevligt, förutom att värdinnan somnade. Hon sov så djupt så vi andra städade undan innan vi gick och låste huset. Hon märkte nog imorse att vi inte var där längre. Söta lilla Maria

idag blir det Barkaby med Cissi, hennes pojkvän Kim och hans kompis Anders. Jag är dock osäker hur mycket pengar jag har och internetbanken fungerar inte för tillfället. Ska därför dra ner på stan och ta ett kontoutdrag >_<

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

Postat av: elsa

vilken snygg bloggdesign! :)

2008-04-05 @ 12:23:27
URL: http://elsisha.blogg.se
Postat av: Linda

Oh, jag skulle också vilja rida : ) Have a nice day!

2008-04-05 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback