För mycket googlande idag tror jag

Jag har seriöst tillbringat åtta timmar framför den här datorn idag och jag har inte fått någonting alls gjort!

Imorse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle spela lite Sims 2 på skoj. Så jag började installera och cracka och hålla på.. ungefär två timmar senare (jag skojar inte) var jag klar med allt installerande. När jag kör Sims 2 vill jag ha ALLT installerat, inte bara första spelet. Nåväl, jag skulle starta spelet men icke sa nicke det gick inte!

Jag hade inte direktx 9 så då fixade jag det. Men NEJ! Drivrutinerna till grafikkortet var tydligen fel så jag har letat och letat efter drivrutinerna till mitt kort idag. HELA DAGEN! Seriöst. Det finns inte, det går inte... jag blir tokig.

Är det någon som har drivrutinerna till Nvidia GeForce 8600M GS för Xp 32bit?

Jag är så arg så jag skakar. Väldigt kul att hela söndagen gick åt till det här, VÄLDIGT kul! Ännu roligare att Fredrik ville hjälpa mig också.

Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback