Idag är jag ledig! :)

Jag förstår inte varför jag är så trött. Sover sjukt länge om dagarna fast jag går och lägger mig i tid. Sitter här efter mer än nio timmars sömn och kan inte fatta varför jag är så trött. Borde man inte vara utsövd då? Jag vill ju inte sova bort min lediga dag direkt.

Idag funderar jag på att CAD:a och räkna matte. Kanske börja flyttpacka lite också? Problemet är bara att jag inte har något att flyttpacka i. Hmm. Fast det mesta som jag äger i mitt rum ligger faktiskt redan i lådor. Det skulle väll vara typ ljusen, spriten, kläderna och lite annat smått.

Imorgon blir det flytt om allt går enligt planerna, gud så skönt!

Frukost nu framför Svt's julkalender och
Julkalender08.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är också sjukt trött, och ändå har jag varit ledig hela veckan. Tror att det är det här gråa och otroligt trista vädret som gjör det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback